
Apele Române, sesizate după ce un TIR s-a răsturnat în Orșova, iar combustibilul din rezervor a început să se scurgă în Dunăre
Accident grav la ieșire din Orșova, județul...
Accident grav la ieșire din Orșova, județul...
Asociația ProInfrastructură avertizează că nu toate proiectele de infrastructură care au ieșit din PNRR și care vizau lucrările pentru Autostrada A8 vor putea fi transferate spre finanțare în Programul Transport., având în vedere că acesta
Asociația Pro Infrastructură (API) avertizează din nou că România riscă să intre într-un blocaj major în privința investițiilor în infrastructura rutieră, din cauza unei strategii guvernamentale nerealiste și a unei lipse de prioritizare clare. Într-o postare recentă, API cere Guvernului să renunțe la iluzia că pot fi construite simultan toate autostrăzile și drumurile expres aflate în diverse etape de licitație sau execuție.
Asociaţia Pro Infrastructură a anunțat miercuri, 9 iulie, că metroul ușor clujean ”e-n plop și plopu-n aer, întrucât nu are nici finanțare asigurată, nici proiect tehnic finalizat, deci nici autorizație de construire. În plus, organizația apreciază ca fiind ”îngrijorător” faptul că Primăria Cluj-Napoca nu are capacitatea de a gestiona investițiile majore. De asemenea, antreprenorul general Gülermak, care a primit un avans de peste 230 de milioane de euro, a cumpărat ...
Ștefan Rădulescu, vicepreședinte al CJ Ilfov, a discutat în cadrul Podcastului B1, moderat de Alex Vlădescu despre diverse proiecte de infrastructură rutieră în județul Ilfov. El a subliniat că toate proiectele sunt importante și a
România încearcă să renegocieze Planul de Redresare cu bani europeni. Ca să nu piardă aproape 14 miliarde de euro. Acești bani erau alocați pentru proiecte mult întârziate. Ministrul Proiectelor Europene, Marcel Boloș, merge la Bruxelles pentru o schimbare a planului realizat de România. Ministrul Sorin Grindeanu spune că Transporturile nu au proiecte în pericol de
Asociaţia Pro Infrastrcutură transmite, miercuri, că metroul uşor clujean „e-n plop şi plopu-n aer”, întrucât nu are nici finanţare asigurată, nici proiect tehnic finalizat, deci nici autorizaţie de construire. În plus, organizaţia apreciază ca fiind „îngrijorător” faptul că Primăria Cluj-Napoca nu are capacitatea de a gestiona investiţiile majore. De asemenea, antreprenorul general Gülermak, care a primit un avans de peste 230 de milioane de euro, a cumpărat două utilaje care sapă tunelurile, dar acestea „zac dezasamblate”.
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Dragoş Pâslaru, a afirmat că sunt segmente din A7 şi A8, finanţate din PNRR care nu au progres fizic şi despre care e greu de crezut că vor fi finalizate până la sfârşitul lui 2026, dar a adăugat că probleme sunt şi cu investiţii din zona feroviară. Astfel, din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care ar urma să fie modernizaţi sau de infrastrutură nouă peste 850 sunt cu semn de întrebare.
În marile orașe europene, bicicleta nu mai este demult doar un mijloc de relaxare, ci un mod real și eficient de a te deplasa zilnic. Rețelele de piste sunt extinse, bine semnalizate și conectează puncte cheie din trafic. În România, însă situația este diferită. Lipsa infrastructurii dedicate ține mulți bicicliști departe de șosele, pedalatul rămânând
Un grup de șase senatori americani, atât republicani, cât și democrați, au semnat o declarație comună în care îndeamnă românii să vină la vot și să aleagă un președinte care să consolideze parteneriatul României cu