
Laura Cosoi, despre viața cu patru copii. Cum a reacționat Anca Țurcașiu. „Din afară pare simplu sau ușor. Dar nu e întotdeauna așa”
Laura Cosoi, în vârstă de 43 de ani, și Cosmin...
Laura Cosoi, în vârstă de 43 de ani, și Cosmin...
Pe sectorul lipsă al autostrăzii A1 Margina - Holdea s-au înregistrat progrese în execuția structurilor. Toți cei peste 960 de piloți prevăzuți în proiect pentru cele 13 structuri (pasaje, viaducte și structuri casetate) au fost executați integral, anunță autoritățile.
Constructorul român Umbrărescu a adus pe șantierul autostrăzii dintre localitățile Margina și Holdea peste 800 de muncitori și 200 de utilaje.
Constructorul român Umbrărescu continuă lucrările pe șantierul autostrăzii dintre localitățile Margina și Holdea, unde a adus peste 700 de muncitori.
Secțiunea lipsă din Autostrada Lugoj-Deva (A1) – cei 13,16 kilometri de autostradă lipsă de pe întreaga A1 de la Sibiu la granița de Vest, inclusiv porțiunea cu tuneluri dintre Margina și Holdea – se află
Financial Times a consultat documentele în care este prezentat planul Germaniei în ceea ce privește creșterea cheltuielilor pentru apărare în următorii ani, de la nivelul de 95 de miliarde de euro în acest an. Conform acestuia, procentul alocat din PIB va crește de la 2,4% la 3,5%, în linie cu noul obiectiv NATO, care va fi oficializat la summitul alianței nord-atlantice de la Haga.
Guvernul de coaliție PSD-PNL-USR-UDMR va fi învestit pe repede înainte. Luni, miniștrii sunt audiați în Parlament, în comisiile de specialitate.
România a prins gustul tunelurilor săpate pentru autostrăzi. Startul l-au dat austriecii de la PORR, care au forat deja ambele galerii prin dealul Momaia, de pe secțiunea 4 Tigveni – Curtea de Argeș a A1 Sibiu – Pitești. În execuție se mai află, în prezent, și tunelul de pe secțiunea lipsă a lotului 2 Margina
Șoferi blocați, nervi și coloane de mașini care se întind pe kilometri întregi! Se întâmplă zi de zi, in judetul Timiș. Tot traficul de pe Autostrada Lugoj – Deva e deviat pe un drum național îngust și plin de gropi, unde se circulă bară la bară. De vină e lipsa unui tronson de şosea rapidă de nici 10 kilometri, pe care se lucrează la celebrele tuneluri pentru urși, unice în România.
Constructorul român Umbrărescu avansează cu lucrările la Autostrada Craiova-Pitești.