003.roAgregator de stiri
ALBA IULIA 21.3° ARAD 21.4° BACAU 22.8° BAIA MARE 17.8° BISTRITA 17.2° BRAILA 24.9° BRASOV 22.6° BUCURESTI 25.2° BUZAU 21.4° CALARASI 24.2° CLUJ-NAPOCA 17.6° CONSTANTA 24.1° CRAIOVA 22.6° TURNU SEVERIN 21.5° FOCSANI 21.7° GALATI 23.4° IASI 23.5° ORADEA 22.8° PITESTI 22.2° PLOIESTI 22.6° RAMNICU VALCEA 22.6° RESITA 22.1° SATU MARE 18.2° SIBIU 23.1° SLATINA 22.6° SUCEAVA 21.0° TARGU JIU 21.3° TARGU MURES 20.1° TIMISOARA 23.1° TULCEA 23.2°
EUR: 5.0733 USD: 4.3297 GBP: 5.8651 CHF: 5.4353
Doborârea dronelor rusești de către Polonia aduce și mai mult haos în negocierile de pace în Ucraina: „Europa este fracturată”
Asociaţia Pro Infrastructură atrage atenția că „tehnica militară merge cu trenul”. Care sunt cerințele organizației

Asociaţia Pro Infrastructură atrage atenția că „tehnica militară merge cu trenul”. Care sunt cerințele organizației

Asociaţia Pro Infrastructură apreciază inițiativa autorităților de a contrui autostrăzi, dar atrage atenția și că „tehnica militară merge cu trenul” în România. Se cere ca infrastructura feroviară să fie inclusă în programul SAFE Organizația a salutat reușita României care a primit 16,68 miliarde de euro de la Uniunea Europeană, prin noul mecanism european SAFE („Acţiunea

Ce așteaptă Asociația Pro Infrastructură de la următorul ministru al Transporturilor: „Să fie un feroviar, nu șofer. Pierdem foarte mulți bani pe partea feroviară” VIDEO

Ce așteaptă Asociația Pro Infrastructură de la următorul ministru al Transporturilor: „Să fie un feroviar, nu șofer. Pierdem foarte mulți bani pe partea feroviară” VIDEO

În pragul anunțării noilor nume care vor prelua portofoliile din Executiv, presiunea e mare pe toate ministerele, în special pentru reducerea cheltuielilor bugetare, creșterea veniturilor și echilibrarea deficitului, însă investițiile în infrastructură rutieră mai ales au prins încă din campania electorală de anul trecut un avânt care nu ar trebui oprit.

Banii din programul european de înarmare SAFE sunt împrumuturi și acoperă doar parțial nevoile din infrastructura României, susține Asociația Pro Infrastructură

Banii din programul european de înarmare SAFE sunt împrumuturi și acoperă doar parțial nevoile din infrastructura României, susține Asociația Pro Infrastructură

Deși România va avea acces la aproape 16,7 miliarde de euro prin noul program european SAFE, Asociația Pro Infrastructură avertizează că fondurile nu vor acoperi decât parțial nevoile uriașe din transporturi. Autostrăzile A7 și A8 pot fi finanțate, dar fără investiții consistente în căile ferate, Portul Constanța și infrastructura navală și aeriană, securitatea națională rămâne vulnerabilă. În plus, banii din SAFE sunt împrumuturi ce trebuie returnate, iar termenii ...

Asociaţia Pro Infrastructură: Vrem dublu parapet central de beton pe autostrăzi şi drumuri expres / Poate opri pătrunderea pe contrasens a vehiculelor grele

Asociaţia Pro Infrastructură: Vrem dublu parapet central de beton pe autostrăzi şi drumuri expres / Poate opri pătrunderea pe contrasens a vehiculelor grele

Asociaţia Pro Infrastructură cere, joi seară, instalarea de dublu parapet central de beton pe autostrăzi şi drumuri expres, întrucât acesta poate opri pătrunderea pe contrasens a vehiculelor grele şi duce la reducerea numărului de accidente grave.

Asociația Pro Infrastructură, despre ritmul lucrărilor la autostrăzi la jumătatea lui 2025: ”Am fost mult prea optimiști. Aproape toate au mari întârzieri”

Asociația Pro Infrastructură, despre ritmul lucrărilor la autostrăzi la jumătatea lui 2025: ”Am fost mult prea optimiști. Aproape toate au mari întârzieri”

Până la jumătatea anului, ritmul lucrărilor la autostrăzi a fost mai mic decât cel estimat în ianuarie 2025 de Asociația Pro Infrastructură. Într-o analiză intitulată „revizuiri rutiere la jumătatea anului”, specialiștii spun că au „fost mult prea optimiști” cu privire la segmentele care pot fi terminate până la finalul anului.

Asociația Pro Infrastructură avertizează: „Luna viitoare se termină banii de autostrăzi”

Asociația Pro Infrastructură avertizează: „Luna viitoare se termină banii de autostrăzi”

Asociația Pro Infrastructură trage un semnal de alarmă privind blocajele financiare iminente în domeniul infrastructurii rutiere. Potrivit organizației, „luna viitoare se termină banii de autostrăzi”, iar în contextul constrângerilor bugetare actuale, „liderii politici își pasează responsabilitatea față de șantierele de autostrăzi” și „deciziile finale pare-se că vor fi luate tot pompieristic și netransparent, în coaliție”.

Moşteanu, despre cele 16,7 miliarde de euro din programul SAFE: România primeşte a două cea mai mare suma din UE. Banii vor putea merge nu doar către înzestrarea Armatei ci şi către infrastructura civil-militară

Moşteanu, despre cele 16,7 miliarde de euro din programul SAFE: România primeşte a două cea mai mare suma din UE. Banii vor putea merge nu doar către înzestrarea Armatei ci şi către infrastructura civil-militară

Ministrul Apărării, Ionuţ Moşteanu, a declarat marţi, despre cele 16,7 miliarde de euro primiţi de România prin programul european SAFE, că sunt bani care vor putea merge nu doar către înzestrarea Armatei ci şi către infrastructura civil-militară: poduri, drumuri, autostrăzi şi căi ferate. Ministrul a mai spus că României îi este atribuită a două cea mai mare suma din Uniunea Europeană iar până la final de noiembrie vor definitiva, împreună cu Comisia Europeană, lista de proiecte concrete, arătând că România trebuie să profite de această oportunitate uriaşă pentru a-şi întări apărarea şi pentru a-şi moderniza infrastructura.

Circulaţie feroviară afectată în zona Feteşti-Cernavodă din cauza unor probleme la infrastructura feroviară/Unele trenuri au întârzieri de peste 3 ore, altele au programul modificat

Circulaţie feroviară afectată în zona Feteşti-Cernavodă din cauza unor probleme la infrastructura feroviară/Unele trenuri au întârzieri de peste 3 ore, altele au programul modificat

Mai multe trenuri care circulă pe ruta Feteşti-Cernavodă au înregistrat întârzieri semnificative, în unele cazuri acestea depăşind trei ore, din cauza unor probleme la infrastructura feroviară. În zonă se circulă, în prezent, cu locomotive diesel, CFR Călători anunţând că pasagerii care au bilete la trenurile afectate pot primi, la cerere, contravaloarea biletelor achiziţionate şi neutilizate fie pentru întreaga rută, fie pentru distanţa neefectuată din ruta respectivă.

Infrastructura din România nu susține ciclismul. Ionuț Ciurea, director Asociația Pro-Infrastructura: „S-au făcut în mare parte doar spoieli, doar peticeli, doar așa zise piste de bicicletă. Mulți kilometri din Capitală sunt impracticabili, din păcate”

Infrastructura din România nu susține ciclismul. Ionuț Ciurea, director Asociația Pro-Infrastructura: „S-au făcut în mare parte doar spoieli, doar peticeli, doar așa zise piste de bicicletă. Mulți kilometri din Capitală sunt impracticabili, din păcate”

În marile orașe europene, bicicleta nu mai este demult doar un mijloc de relaxare, ci un mod real și eficient de a te deplasa zilnic. Rețelele de piste sunt extinse, bine semnalizate și conectează puncte cheie din trafic. În România, însă situația este diferită. Lipsa infrastructurii dedicate ține mulți bicicliști departe de șosele, pedalatul rămânând