
După 20 de ani de comă, "Prinţul Adormit" a murit. Povestea dramatică a lui Al Waleed
Tragedie în familia regală saudită. Prinţul...
Tragedie în familia regală saudită. Prinţul...
În marile orașe europene, bicicleta nu mai este demult doar un mijloc de relaxare, ci un mod real și eficient de a te deplasa zilnic. Rețelele de piste sunt extinse, bine semnalizate și conectează puncte cheie din trafic. În România, însă situația este diferită. Lipsa infrastructurii dedicate ține mulți bicicliști departe de șosele, pedalatul rămânând
Asociaţia Pro Infrastructură anunţă, marţi seară, că reprezentanţii ei au vizitat lotul 4 al Autostrăzii A1 Sibiu-Piteşti, unde se lucrează la tunelul rutier - o muncă super-specializată, migăloasă şi periculoasă, făcută secvenţial şi fără posibilitatea de a accelera.
Asociația Pro Infrastructură trage un semnal de alarmă dur la adresa Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara și a Poliției Rutiere, acuzându-le de „bătaie de joc ridicată la nivel de artă” în gestionarea lucrărilor de reabilitare a Autostrăzii A1.
Ultimii kilometri (14,57 km) ai secțiunii 5 a autostrăzii Sibiu-Pitești se apropie de finalizare, iar Sorin Grindeanu – ministrul Transporturilor – și Cristian Pistol, directorul CNAIR, au transmis că din luna iunie se va putea circula pe autostradă, de la București la Curtea de Argeș. Sorin Grindeanu a precizat, în mediul online, că există o
Ultimii kilometri ai secţiunii 5 a autostrăzii Sibiu-Piteşti se apropie de finalizare, iar din momentul dării lor în trafic, în luna iunie, se va putea circula pe autostradă, de la Bucureşti la Curtea de Argeş, pe o distanţă de aproximativ 140 kilometri, a anunţat, miercuri, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu, pe pagina sa de Facebook.
Asociația Pro Infrastructură (API) avertizează din nou că România riscă să intre într-un blocaj major în privința investițiilor în infrastructura rutieră, din cauza unei strategii guvernamentale nerealiste și a unei lipse de prioritizare clare. Într-o postare recentă, API cere Guvernului să renunțe la iluzia că pot fi construite simultan toate autostrăzile și drumurile expres aflate în diverse etape de licitație sau execuție.
Ultima bucată rămasă în lucru din Secţiunea 5 din Autostrada A1 Sibiu – Pitești, de la Curtea de Argeş la Piteşti, va fi dată în trafic în prima parte a lunii Iunie, cu trei luni
Ultimul segment din Secțiunea 5 a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, între Curtea de Argeș și Pitești, urmează să fie dat în trafic în prima parte a lunii iunie, cu trei luni înainte de termenul contractual.
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Dragoş Pâslaru, a afirmat că sunt segmente din A7 şi A8, finanţate din PNRR care nu au progres fizic şi despre care e greu de crezut că vor fi finalizate până la sfârşitul lui 2026, dar a adăugat că probleme sunt şi cu investiţii din zona feroviară. Astfel, din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care ar urma să fie modernizaţi sau de infrastrutură nouă peste 850 sunt cu semn de întrebare.