„Eternitatea a fost suspendată în acel moment”: 80 de ani de la Testul Trinity, care a deschis o nouă eră în istoria omenirii
Testul Trinity a pus capăt cursei pentru bomba atomică...
Testul Trinity a pus capăt cursei pentru bomba atomică...
Dezvoltat în centrul de cercetare & dezvoltare al Horse România, produs în uzina Horse din Valladolid, motorul hibrid 1.8 Hybrid introdus încă de anul trecut pe cel mai mare SUV al Dacia a fost lansat
Directorul general al grupului Renault, Luca de Meo, arhitectul unei strategii de redresare care a transformat pierderi de miliarde în profituri record în industria auto, se va retrage pe 15 iulie, după cinci ani, pentru a aborda „noi provocări în afara sectorului auto”, a anunțat Renault.
Acesta este modelul de la Dacia care poate revoluționa piața auto din Europa. Planurile pe care producătorul le are pentru următorii ani.
Cel mai nou model Dacia va face furori în rândul iubitorilor de mașini. Va costa sub 20.000 de euro și promite dotări îmbunătățite, inclusiv un design frontal complet schimbat.
Acțiunile Renault au scăzut cu 18% miercuri, după ce producătorul francez de automobile a surprins investitorii cu un avertisment privind profitul, la doar o lună după ce directorul general Luca de Meo și-a anunțat demisia, scrie Reuters. Compania a anunțat marți seara că volumul vânzărilor din iunie a fost mai slab decât se aștepta și
Duminică seara presa franceză a anunțat că Luca de Meo, italianul care a condus Renault în ultimii cinci ani, își dă demisia și va merge la o mare companie din industria luxului. Anunțul a uimit
Acțiunile producătorului auto francez Renault s-au prăbușit miercuri cu până la 17% după ce compania și-a revizuit în scădere estimările pentru 2025 și a anunțat numirea unui nou director general interimar, relatează CNBC și Financial
Renault domină topul vânzărilor din Europa, dar nu cu un model Dacia. Pentru prima dată în acest an, Dacia Sandero a fost detronată de un alt model al francezilor. În acest an, topul vânzărilor a
Piața auto din Germania a înregistrat o scădere semnificativă în luna iunie, fiind în constrast cu situația din Franța. Potrivit Profit.ro, înmatriculările de autoturisme în Germania au scăzut cu 13,8% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 256.193 de unități. Dacia a raportat o scădere de 12,1% Dacia a fost lovită de tendința