Festivalul Internațional George Enescu 2025 începe duminică la București – patru săptămâni de sărbătoare a muzicii, între tradiție, inovație și întâlniri de neuitat
Duminică începe cea de-a 27-a ediție a Festivalului...
Duminică începe cea de-a 27-a ediție a Festivalului...
Ce trebuie să știi despre documentul cel mai greu de falsificat
Ministerul Afacerilor Interne a informat că, începând de joi, 15 mai, procesul de emitere a noii cărţi electronice de identitate a fost extins şi în judeţul Ilfov.
Începând de astăzi, persoanele interesate să afle mai multe informații despre avantajele noii cărți electronice de identitate pot accesa pagina de internet https://carteadeidentitate.gov.ro/. Este important de precizat că site-ul este structurat pe trei secțiuni – Despre, Ghișee și Utile – oferind detalii privind modalitatea de obținerea a noii cărți electronice de identitate, caracteristicile și beneficiile
Mai multe probleme privind cartea electronică de identitate au fost semnalate în mediul online. Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP) a reacționat la numeroasele sesizări primite de la cetățeni privind dificultățile întâmpinate în utilizarea cărții
Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor (DGEP) a luat act de numeroasele sesizări ale cetățenilor privind dificultățile în utilizarea cărții electronice de identitate (CEI) în relația cu diverse instituții publice și private și a transmis un semnal dur autorităților care trebuie să se implice mai mult în rezolvarea problemelor logistice care au apărut în citirea cipurilor pentru noile buletine.
Din aprilie în București și, apoi, treptat, în țară, au început să fie eliberate noile cărți de identitate. Românii pot opta pentru o carte de identitate cu cip sau pentru una simplă. În același timp,
Ce trebuie să știi despre documentul cel mai greu de falsificat
Două femei au fost găsite decedate în Canalul Dunăre – Marea Neagră, joi, 15 mai, în aceeași oră. Una dintre ele a fost descoperită la Cernavodă, iar cealaltă la Medgidia, scrie Adevărul. Ce s-a
Aplicaţia dedicată cărţii electronice de identitate şi ghidul de utilizare a acesteia, disponibile pe portalul de servicii electronice al MAI. Aplicaţia permite utilizatorilor vizualizarea informaţiilor personale înscrise pe CEI (inclusiv domiciliul şi reşedinţa), autentificarea în sisteme informatice, precum şi semnarea electronică a documentelor folosind semnătura electronică avansată. Aplicaţia se instalează pe PC sau pe laptop. De marţi, va fi disponibil serviciul electronic de atestare a domiciliului/reşedinţei, putând fi obţinut online, prin intermediul HUB-ului, un certificat care atestă adresa de domiciliu sau reşedinţă, semnat electronic cu certificat calificat de către Direcţia Generală pentru Evidenţa Persoanelor care va putea fi transmis pe email oricărei persoane juridice sau fizice interesate.