003.roAgregator de stiri
ALBA IULIA 15.0° ARAD 15.6° BACAU 21.3° BAIA MARE 15.8° BISTRITA 15.1° BRAILA 21.6° BRASOV 15.6° BUCURESTI 18.6° BUZAU 21.3° CALARASI 23.8° CLUJ-NAPOCA 14.7° CONSTANTA 26.4° CRAIOVA 17.3° TURNU SEVERIN 17.1° FOCSANI 24.1° GALATI 21.5° IASI 21.0° ORADEA 15.0° PITESTI 17.9° PLOIESTI 19.9° RAMNICU VALCEA 19.3° RESITA 13.6° SATU MARE 15.8° SIBIU 13.9° SLATINA 18.1° SUCEAVA 18.6° TARGU JIU 17.9° TARGU MURES 15.8° TIMISOARA 15.7° TULCEA 25.2°
EUR: 5.0759 USD: 4.3345 GBP: 5.8926 CHF: 5.4451
Nou record al armatei ruse: A atacat Ucraina cu 741 de drone şi rachete. Epicentrul atacului
De ce e metroul clujean în plop și plopu-n aer. Explicațiile Asociaţiei Pro Infrastructură: fără bani, fără proiect, fără autorizație

De ce e metroul clujean în plop și plopu-n aer. Explicațiile Asociaţiei Pro Infrastructură: fără bani, fără proiect, fără autorizație

Asociaţia Pro Infrastrcutură transmite, miercuri, că metroul uşor clujean „e-n plop şi plopu-n aer”, întrucât nu are nici finanţare asigurată, nici proiect tehnic finalizat, deci nici autorizaţie de construire. În plus, organizaţia apreciază ca fiind „îngrijorător” faptul că Primăria Cluj-Napoca nu are capacitatea de a gestiona investiţiile majore. De asemenea, antreprenorul general Gülermak, care a primit un avans de peste 230 de milioane de euro, a cumpărat două utilaje care sapă tunelurile, dar acestea „zac dezasamblate”.

Infrastructura din România nu susține ciclismul. Ionuț Ciurea, director Asociația Pro-Infrastructura: „S-au făcut în mare parte doar spoieli, doar peticeli, doar așa zise piste de bicicletă. Mulți kilometri din Capitală sunt impracticabili, din păcate”

Infrastructura din România nu susține ciclismul. Ionuț Ciurea, director Asociația Pro-Infrastructura: „S-au făcut în mare parte doar spoieli, doar peticeli, doar așa zise piste de bicicletă. Mulți kilometri din Capitală sunt impracticabili, din păcate”

În marile orașe europene, bicicleta nu mai este demult doar un mijloc de relaxare, ci un mod real și eficient de a te deplasa zilnic. Rețelele de piste sunt extinse, bine semnalizate și conectează puncte cheie din trafic. În România, însă situația este diferită. Lipsa infrastructurii dedicate ține mulți bicicliști departe de șosele, pedalatul rămânând

Avertisment de la Asociația Pro Infrastructură. România nu are bani să susțină proiectele de infrastructură rutieră la care s-a angajat până în prezent

Avertisment de la Asociația Pro Infrastructură. România nu are bani să susțină proiectele de infrastructură rutieră la care s-a angajat până în prezent

Asociația Pro Infrastructură (API) avertizează din nou că România riscă să intre într-un blocaj major în privința investițiilor în infrastructura rutieră, din cauza unei strategii guvernamentale nerealiste și a unei lipse de prioritizare clare. Într-o postare recentă, API cere Guvernului să renunțe la iluzia că pot fi construite simultan toate autostrăzile și drumurile expres aflate în diverse etape de licitație sau execuție.

DOCUMENT Senatori americani republicani și democrați îndeamnă românii la vot – pro NATO, pro UE, pro Ucraina, pro Moldova în alegeri libere și corecte, fără interferențe străine

DOCUMENT Senatori americani republicani și democrați îndeamnă românii la vot – pro NATO, pro UE, pro Ucraina, pro Moldova în alegeri libere și corecte, fără interferențe străine

Un grup de șase senatori americani, atât republicani, cât și democrați, au semnat o declarație comună în care îndeamnă românii să vină la vot și să aleagă un președinte care să consolideze parteneriatul României cu

Alphonse Daudet, maestrul (auto)ironiei și al ridicolului

Alphonse Daudet, maestrul (auto)ironiei și al ridicolului

Romancier, povestitor, dramaturg, memorialist, Alphonse Daudet a fost născut la Nîmes, în 13 mai 1840 și a murit la Paris, în 16 decembrie 1897. A fost păstrat în memoria culturală universală grație personajului Tartarin (din Tarascon) și a „Scrisorilor din moara mea”.

„Cai troieni” în infrastructura solară. SUA descoperă tehnologie de spionaj în invertoare chinezești din infrastructura energetică a SUA

„Cai troieni” în infrastructura solară. SUA descoperă tehnologie de spionaj în invertoare chinezești din infrastructura energetică a SUA

În timp ce energia regenerabilă devine pilonul viitorului energetic global, o nouă îngrijorare planează asupra infrastructurii care o susține: dispozitive de comunicare neanunțate, încorporate în echipamente produse în China

Dragoş Pîslaru, despre proiecte de infrastructură din PNRR: Sunt segmente din A7 şi din A8 care nu au încă progres fizic / Din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care trebuiau modernizaţi, 854 sunt cu semn de întrebare

Dragoş Pîslaru, despre proiecte de infrastructură din PNRR: Sunt segmente din A7 şi din A8 care nu au încă progres fizic / Din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care trebuiau modernizaţi, 854 sunt cu semn de întrebare

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Dragoş Pâslaru, a afirmat că sunt segmente din A7 şi A8, finanţate din PNRR care nu au progres fizic şi despre care e greu de crezut că vor fi finalizate până la sfârşitul lui 2026, dar a adăugat că probleme sunt şi cu investiţii din zona feroviară. Astfel, din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care ar urma să fie modernizaţi sau de infrastrutură nouă peste 850 sunt cu semn de întrebare.

Infrastructura rutieră din Ilfov, în plin proces de modernizare. Vicepreședintele CJ Ilfov, Ștefan Rădulescu, despre proiectele de infrastructură: „În ultimii 4 ani, am intervenit asupra a 135 km de drumuri județene” (VIDEO)

Infrastructura rutieră din Ilfov, în plin proces de modernizare. Vicepreședintele CJ Ilfov, Ștefan Rădulescu, despre proiectele de infrastructură: „În ultimii 4 ani, am intervenit asupra a 135 km de drumuri județene” (VIDEO)

Ștefan Rădulescu, vicepreședinte al CJ Ilfov, a discutat în cadrul Podcastului B1, moderat de Alex Vlădescu despre diverse proiecte de infrastructură rutieră în județul Ilfov. El a subliniat că toate proiectele sunt importante și a