
Parisul îl convoacă pe ambasadorul american după acuzaţiile sale „inacceptabile”
Ambasadorul american în Franţa, Charles Kushner, a...
Ambasadorul american în Franţa, Charles Kushner, a...
Lanțul olandez de magazine cu discount Action, care vinde produse la preț redus, atât alimentare, cât și nealimentare, pregătește deschiderea primelor magazine pe piața din România, mișcare anunțată de Profit.ro din vara anului trecut, continuând să lanseze anunțuri de angajare pentru magazine în Turda, Oradea, Cluj-Napoca, Câmpia Turzii, Ocna Mureș, Arad, Hunedoara, Simeria, Călan Deva, Râmnicu Vâlcea, Ploiești, Târgoviște, Ilfov, București.
Brandul de magazine cu articole vestimentare Naf Naf, aflat în redresare judiciară, așteaptă verdictul care îi va decide soarta, într-o atmosferă apăsătoare, cu postere având mesajul „închidere iminentă” lipite pe vitrine, vânzătoare obosite și clienți dezamăgiți, relatează Fashion United.
Până la Sfânta Maria, Universul oferă tuturor zodiilor ocazia de a se echilibra, de a înțelege mai profund lecțiile primite și de a acționa în acord cu intuiția și valorile proprii. Pentru unii, vine răsplata sub formă de bani și succes, pentru alții, liniștea și claritatea de care aveau nevoie. Indiferent de zodie, această perioadă rară poate fi un moment de cotitură, dacă alegem să fim deschiși și ancorați în prezent.
Un lanț de magazine popular și în România își schimbă numele. Demersul va aduce câștiguri importante pentru clienți!
Un nou lanț de magazine va ajunge pe piața din România în 2026 și va aduce peste 300 de produse mai ieftine, atât mărci proprii, cât și produse de marcă, atât în magazinele fizice, cât și în cele online, anunță compania, potrivit publicației austriece 5 Minuten. „Prin dezvoltarea noastră, obținem noi avantaje, pe care le
Un nou lanț de magazine se extinde rapid în România. Compania promite prețuri mici și noi locuri de muncă plătite cu salarii considerabile.
Retailerul a deschis 119 magazine în 2024 și avea la finele lunii iunie 2.685 de magazine în 12 țări. Peste 17,3 milioane de clienți își fac cumpărăturile în fiecare săptămână în magazinele Action, iar vânzările în 2024 au fost de 6,2 miliarde de euro, cu o creștere anuală de 9%, potrivit datelor companiei.
Un nou jucător important pe piața de retail din România își face simțită prezența. Este vorba despre Action, un lanț de magazine de origine olandeză, foarte popular în Europa, care își continuă expansiunea rapidă în țară.