
Rusia restricționează apelurile pe Telegram și WhatsApp, în favoarea aplicațiilor locale
Rusia „restricționează parțial” apelurile vocale...
Rusia „restricționează parțial” apelurile vocale...
Produsul Intern Brut - date ajustate sezonier - estimat pentru trimestrul I 2025, a fost de 447,669 miliarde lei preţuri curente în termeni nominali, iar în termeni reali, în creştere cu 0,6% faţă de trimestrul I 2024, iar comparativ cu trimestrul anterior nu s-a modificat, arată datele provizorii (1) publicate de Institutul Naţional de Statistică (INS).
Produsul Intern Brut estimat pentru trimestrul I 2025, serie brută, a fost de 375,773 miliarde lei preţuri curente, în creştere – în termeni reali – cu 0,3% faţă de trimestrul I 2024, arată datele provizorii (2) publicate de Institutul Naţional de Statistică (INS).
În trimestrul I 2025 investiţiile nete realizate în economia naţională au însumat 37,482 miliarde lei, în creştere cu 4,3%, comparativ cu trimestrul I 2024, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS).
Înmatriculările noi de vehicule rutiere pentru transportul pasagerilor au crescut cu 1,9% în trimestrul II 2025 faţă de trimestrul II 2024, la 140.029 unităţi, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS).
Produsul Intern Brut a stagnat în primul trimestru al acestui an, comparativ cu trimestrul precedent, iar faţă de acelaşi trimestru din anul 2024 avansul PIB a fost de 0,3%, potrivit datelor provizorii (1) ale Institutului Naţional de Statistică, publicate vineri.
În trimestrul I 2025 au fost date în folosinţă 10.962 locuinţe, în scădere cu 398 locuinţe, faţă de trimestrul I 2024, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS).
Populaţia activă a României era, în trimestrul I 2025, de 8,15 milioane persoane, din care 7,65 milioane persoane erau ocupate şi 506.100 persoane erau şomeri, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS).
Am vorbit cu Tiberiu Dănețiu, Membru de Board și Director Corporate Affairs & Retail Media al Auchan România, despre pionieratul în retail media și primele inițiative coordonate de pe piața românească, perspectivele de creștere ale industriei la nivel global și local, dar și cum a contribuit la dezvoltarea unui ecosistem complet și performant de Retail Media & Data Insights, prin care Auchan susține brandurile în comunicarea și relația cu clienții lor, prin soluții publicitare extrem de țintite, măsurabile și eficiente.
Exporturile României au crescut cu 0,5% în primele patru luni, la 31,457 miliarde euro, iar importurile au crescut cu 6%, la 43,063 miliarde euro, faţă de perioada similară a anului trecut, arată datele Institutului Naţional de Statistică (INS).