
Scandalul vârstei de pensionare. Calcul sumbru: în 10 ani, un salariat va plăti pentru 2,5 pensii
Nouă controversă după scandalul pensiilor private...
Nouă controversă după scandalul pensiilor private...
Constructorii auto din Europa vor evita plata unor amenzi de miliarde de euro pentru nerespectarea țintelor de emisii de CO2 pentru 2025, după ce principalele instituții ale Uniunii Europene au convenit să le acorde doi
Industria auto din Europa a reușit să atenueze normele UE privind emisiile de CO2, care ar putea fi foarte costisitoare, scrie Politico.
Registrul Auto Român (RAR) a publicat ghidul privind consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale mașinilor înregistrate naţional de tip în România care corespund normelor de poluare actuale. Atunci când cumpărați un autovehicul, alegeți în cunoștință de cauză! Într-o postare pe pagina oficială de Facebook, RAR a anunțat că „vine în ajutorul cumpărătorilor” prin
Europarlamentarul PNL Siegfried Mureşan anunţă că Uniunea Europeană flexibilizează regulile privind emisiile auto, precizând că este o veste bună pentru industria din România şi pentru locurile de muncă.
Comisia Europeană a decis să ofere producătorilor auto mai mult timp pentru a atinge țintele de reducere a emisiilor de CO2. Parlamentul European a votat în favoarea acestei propuneri, care extinde termenul limită cu doi ani. Decizia a fost aprobată cu o majoritate semnificativă, potrivit News.ro. Noile reglementări Conform noilor reguli, producătorii auto au acum
Preşedintele rus Vladimir Putin a semnat, miercuri, un decret care autorizează Rusia să-şi sporească emisiile de gaze cu efect de seră cu 20% până în anul 2035, în comparaţie cu nivelurile din 2021.
Un fost șef al ONU pentru climă a îndemnat guvernul australian să stabilească un obiectiv de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră cu cel puțin 75% până în 2035, susținând apelurile unui grup de peste 350 de întreprinderi care consideră că acest obiectiv ar fi mai benefic pentru economie decât unul mai modest.
Germania a pierdut 50.000 de lucrători în industria auto în numai un an, date fiind energia scumpă și tarifele vamale impuse de președintele Donald Trump. Are cel mai scump cost salarial per mașină produsă din lume, în timp ce România este a doua cea mai ieftină țară pentru investitori.
Grupul ecologist Transport & Environment a publicat cel mai recent studiu privind posibilele evoluții ale industriei auto din Europa și susține pe baza rezultatelor din acest document că Uniunea Europeană poate atinge din nou vârfurile