003.roAgregator de stiri
ALBA IULIA 16.9° ARAD 21.0° BACAU 14.2° BAIA MARE 15.8° BISTRITA 12.6° BRAILA 21.1° BRASOV 14.6° BUCURESTI 23.1° BUZAU 20.4° CALARASI 22.3° CLUJ-NAPOCA 15.2° CONSTANTA 21.2° CRAIOVA 22.5° TURNU SEVERIN 23.0° FOCSANI 18.4° GALATI 21.3° IASI 18.3° ORADEA 18.7° PITESTI 19.6° PLOIESTI 19.9° RAMNICU VALCEA 21.0° RESITA 17.7° SATU MARE 15.0° SIBIU 15.0° SLATINA 21.4° SUCEAVA 15.5° TARGU JIU 20.4° TARGU MURES 14.0° TIMISOARA 20.9° TULCEA 19.9°
EUR: 5.0737 USD: 4.3122 GBP: 5.8581 CHF: 5.4401
Scandalul vârstei de pensionare. Calcul sumbru: în 10 ani, un salariat va plăti pentru 2,5 pensii
Constructorii auto din Europa scapă anul acesta de amenzile pentru emisiile prea mari de CO2

Constructorii auto din Europa scapă anul acesta de amenzile pentru emisiile prea mari de CO2

Constructorii auto din Europa vor evita plata unor amenzi de miliarde de euro pentru nerespectarea țintelor de emisii de CO2 pentru 2025, după ce principalele instituții ale Uniunii Europene au convenit să le acorde doi

Cum au luptat producătorii auto împotriva normelor privind emisiile de CO2 și au câștigat

Cum au luptat producătorii auto împotriva normelor privind emisiile de CO2 și au câștigat

Industria auto din Europa a reușit să atenueze normele UE privind emisiile de CO2, care ar putea fi foarte costisitoare, scrie Politico.

RAR a făcut publice consumul real de combustibil și emisiile de CO2 ale mașinilor din România

RAR a făcut publice consumul real de combustibil și emisiile de CO2 ale mașinilor din România

Registrul Auto Român (RAR) a publicat ghidul privind consumul de combustibil și emisiile de CO2 ale mașinilor înregistrate naţional de tip în România care corespund normelor de poluare actuale. Atunci când cumpărați un autovehicul, alegeți în cunoștință de cauză! Într-o postare pe pagina oficială de Facebook, RAR a anunțat că „vine în ajutorul cumpărătorilor” prin

Siegfried Mureşan: UE flexibilizează regulile privind emisiile auto – o veste bună pentru industria din România

Siegfried Mureşan: UE flexibilizează regulile privind emisiile auto – o veste bună pentru industria din România

Europarlamentarul PNL Siegfried Mureşan anunţă că Uniunea Europeană flexibilizează regulile privind emisiile auto, precizând că este o veste bună pentru industria din România şi pentru locurile de muncă.

UE amână regulile privind emisiile auto – o veste bună pentru industria din România şi pentru locurile de muncă

UE amână regulile privind emisiile auto – o veste bună pentru industria din România şi pentru locurile de muncă

Comisia Europeană a decis să ofere producătorilor auto mai mult timp pentru a atinge țintele de reducere a emisiilor de CO2. Parlamentul European a votat în favoarea acestei propuneri, care extinde termenul limită cu doi ani. Decizia a fost aprobată cu o majoritate semnificativă, potrivit News.ro. Noile reglementări Conform noilor reguli, producătorii auto au acum

Rusia relaxează obiectivele climatice: emisiile de gaze cu efect de seră mai mari cu 20% până în 2035, neutralitate abia în 2060

Rusia relaxează obiectivele climatice: emisiile de gaze cu efect de seră mai mari cu 20% până în 2035, neutralitate abia în 2060

Preşedintele rus Vladimir Putin a semnat, miercuri, un decret care autorizează Rusia să-şi sporească emisiile de gaze cu efect de seră cu 20% până în anul 2035, în comparaţie cu nivelurile din 2021.

Fostul șef al ONU pentru climă îndeamnă Australia să-și stabilească obiectivul de a reduce emisiile cu 75% până în 2035

Fostul șef al ONU pentru climă îndeamnă Australia să-și stabilească obiectivul de a reduce emisiile cu 75% până în 2035

Un fost șef al ONU pentru climă a îndemnat guvernul australian să stabilească un obiectiv de reducere a emisiilor de gaze cu efect de seră cu cel puțin 75% până în 2035, susținând apelurile unui grup de peste 350 de întreprinderi care consideră că acest obiectiv ar fi mai benefic pentru economie decât unul mai modest.

Germania a pierdut 50.000 de lucrători în industria auto într-un singur an. În România, industria auto are un cost de 2 ori mai mic per automobil decât în China

Germania a pierdut 50.000 de lucrători în industria auto într-un singur an. În România, industria auto are un cost de 2 ori mai mic per automobil decât în China

Germania a pierdut 50.000 de lucrători în industria auto în numai un an, date fiind energia scumpă și tarifele vamale impuse de președintele Donald Trump. Are cel mai scump cost salarial per mașină produsă din lume, în timp ce România este a doua cea mai ieftină țară pentru investitori.

Industria auto își poate reveni la producția dinainte de pandemie doar prin eliminarea mașinilor cu combustie în 2035, susține un studiu al unui grup ecologist

Industria auto își poate reveni la producția dinainte de pandemie doar prin eliminarea mașinilor cu combustie în 2035, susține un studiu al unui grup ecologist

Grupul ecologist Transport & Environment a publicat cel mai recent studiu privind posibilele evoluții ale industriei auto din Europa și susține pe baza rezultatelor din acest document că Uniunea Europeană poate atinge din nou vârfurile