003.roAgregator de stiri
ALBA IULIA 25.9° ARAD 24.0° BACAU 21.2° BAIA MARE 20.8° BISTRITA 19.3° BRAILA 23.2° BRASOV 18.2° BUCURESTI 24.5° BUZAU 26.6° CALARASI 25.6° CLUJ-NAPOCA 22.9° CONSTANTA 25.1° CRAIOVA 26.4° TURNU SEVERIN 27.5° FOCSANI 24.5° GALATI 27.2° IASI 21.1° ORADEA 24.6° PITESTI 23.8° PLOIESTI 23.3° RAMNICU VALCEA 23.6° RESITA 23.3° SATU MARE 21.8° SIBIU 22.0° SLATINA 25.8° SUCEAVA 19.8° TARGU JIU 25.3° TARGU MURES 21.2° TIMISOARA 28.3° TULCEA 25.5°
EUR: 5.0736 USD: 4.3612 GBP: 5.8607 CHF: 5.4336
Simona Halep s-a ținut de cuvânt. S-a apucat serios de sportul bogătaşilor

Simona Halep s-a ținut de cuvânt. S-a apucat serios de sportul bogătaşilor

Fosta mare jucătoare de tenis Simona Halep s-a apucat...

Infrastructura din România nu susține ciclismul. Ionuț Ciurea, director Asociația Pro-Infrastructura: „S-au făcut în mare parte doar spoieli, doar peticeli, doar așa zise piste de bicicletă. Mulți kilometri din Capitală sunt impracticabili, din păcate”

Infrastructura din România nu susține ciclismul. Ionuț Ciurea, director Asociația Pro-Infrastructura: „S-au făcut în mare parte doar spoieli, doar peticeli, doar așa zise piste de bicicletă. Mulți kilometri din Capitală sunt impracticabili, din păcate”

În marile orașe europene, bicicleta nu mai este demult doar un mijloc de relaxare, ci un mod real și eficient de a te deplasa zilnic. Rețelele de piste sunt extinse, bine semnalizate și conectează puncte cheie din trafic. În România, însă situația este diferită. Lipsa infrastructurii dedicate ține mulți bicicliști departe de șosele, pedalatul rămânând

Stadiul Autostrăzii A1 Sibiu - Curtea de Argeș. Asociația Pro Infrastructură: „În grafic să ajungă la Tigveni vara viitoare”

Stadiul Autostrăzii A1 Sibiu - Curtea de Argeș. Asociația Pro Infrastructură: „În grafic să ajungă la Tigveni vara viitoare”

Asociaţia Pro Infrastructură anunţă, marţi seară, că reprezentanţii ei au vizitat lotul 4 al Autostrăzii A1 Sibiu-Piteşti, unde se lucrează la tunelul rutier - o muncă super-specializată, migăloasă şi periculoasă, făcută secvenţial şi fără posibilitatea de a accelera.

Asociația Pro Infrastructura critică decizia de închidere a Autostrăzii A1, pentru asfaltări. "Mizerii în plin sezon estival din lene, incompetență și dezinteres față de cetățeni"

Asociația Pro Infrastructura critică decizia de închidere a Autostrăzii A1, pentru asfaltări. "Mizerii în plin sezon estival din lene, incompetență și dezinteres față de cetățeni"

Asociația Pro Infrastructură trage un semnal de alarmă dur la adresa Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara și a Poliției Rutiere, acuzându-le de „bătaie de joc ridicată la nivel de artă” în gestionarea lucrărilor de reabilitare a Autostrăzii A1.

Ultimii kilometri ai secțiunii 5 a autostrăzii Sibiu-Pitești se apropie de FINALIZARE. „În luna iunie (2025), se va putea circula pe autostradă”

Ultimii kilometri ai secțiunii 5 a autostrăzii Sibiu-Pitești se apropie de FINALIZARE. „În luna iunie (2025), se va putea circula pe autostradă”

Ultimii kilometri (14,57 km) ai secțiunii 5 a autostrăzii Sibiu-Pitești se apropie de finalizare, iar Sorin Grindeanu – ministrul Transporturilor – și Cristian Pistol, directorul CNAIR, au transmis că din luna iunie se va putea circula pe autostradă, de la București la Curtea de Argeș. Sorin Grindeanu a precizat, în mediul online, că există o

VIDEO Ultimii kilometri ai secţiunii 5 a autostrăzii Sibiu-Piteşti se apropie de finalizare. Când se va deschide circulaţia

VIDEO Ultimii kilometri ai secţiunii 5 a autostrăzii Sibiu-Piteşti se apropie de finalizare. Când se va deschide circulaţia

Ultimii kilometri ai secţiunii 5 a autostrăzii Sibiu-Piteşti se apropie de finalizare, iar din momentul dării lor în trafic, în luna iunie, se va putea circula pe autostradă, de la Bucureşti la Curtea de Argeş, pe o distanţă de aproximativ 140 kilometri, a anunţat, miercuri, ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Sorin Grindeanu, pe pagina sa de Facebook.

Avertisment de la Asociația Pro Infrastructură. România nu are bani să susțină proiectele de infrastructură rutieră la care s-a angajat până în prezent

Avertisment de la Asociația Pro Infrastructură. România nu are bani să susțină proiectele de infrastructură rutieră la care s-a angajat până în prezent

Asociația Pro Infrastructură (API) avertizează din nou că România riscă să intre într-un blocaj major în privința investițiilor în infrastructura rutieră, din cauza unei strategii guvernamentale nerealiste și a unei lipse de prioritizare clare. Într-o postare recentă, API cere Guvernului să renunțe la iluzia că pot fi construite simultan toate autostrăzile și drumurile expres aflate în diverse etape de licitație sau execuție.

Prima bucată de autostradă care va fi inaugurată în acest an: „Cu trei luni mai devreme decât termenul contractual” VIDEO

Prima bucată de autostradă care va fi inaugurată în acest an: „Cu trei luni mai devreme decât termenul contractual” VIDEO

Ultima bucată rămasă în lucru din Secţiunea 5 din Autostrada A1 Sibiu – Pitești, de la Curtea de Argeş la Piteşti, va fi dată în trafic în prima parte a lunii Iunie, cu trei luni

Prima secțiune de autostradă care se inaugurează în 2025 - E gata cu trei luni mai devreme decât termenul contractual

Prima secțiune de autostradă care se inaugurează în 2025 - E gata cu trei luni mai devreme decât termenul contractual

Ultimul segment din Secțiunea 5 a Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești, între Curtea de Argeș și Pitești, urmează să fie dat în trafic în prima parte a lunii iunie, cu trei luni înainte de termenul contractual.

Dragoş Pîslaru, despre proiecte de infrastructură din PNRR: Sunt segmente din A7 şi din A8 care nu au încă progres fizic / Din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care trebuiau modernizaţi, 854 sunt cu semn de întrebare

Dragoş Pîslaru, despre proiecte de infrastructură din PNRR: Sunt segmente din A7 şi din A8 care nu au încă progres fizic / Din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care trebuiau modernizaţi, 854 sunt cu semn de întrebare

Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Dragoş Pâslaru, a afirmat că sunt segmente din A7 şi A8, finanţate din PNRR care nu au progres fizic şi despre care e greu de crezut că vor fi finalizate până la sfârşitul lui 2026, dar a adăugat că probleme sunt şi cu investiţii din zona feroviară. Astfel, din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care ar urma să fie modernizaţi sau de infrastrutură nouă peste 850 sunt cu semn de întrebare.