Titularizare 2025: Aproximativ 40.000 de candidați susțin astăzi proba scrisă în 121 de centre din țară
Concursul național pentru ocuparea posturilor didactice...
Concursul național pentru ocuparea posturilor didactice...
Ministrul Dragoș Pîslaru a anunțat că segmente din autostrăzile A7 și A8 nu vor mai fi finanțate prin PNRR începând cu anul viitor, iar Guvernul caută surse alternative de finanțare, din cauza întârzierilor și problemelor de achiziții publice.
Noul ministru al Proiectelor Europene, Dragoş Pâslaru, a declarat joi, 26 iunie, că există un risc ca 14 spitale dintre cele 19 aflate pe lista iniţială de finanţare din PNRR să nu mai poată fi făcute cu bani europeni, din cauza fostei guvernări, iar 4 sau 5 dintre ele sigur nu se vor mai construi
Ministrul Investițiilor și Proiectelor Europene, Dragoș Pîslaru, a anunțat luni, la finalul ședinței de Guvern, calendarul pentru revizuirea PNRR.
Dragoș Pîslaru, noul ministru al Investițiilor și Proiectelor Europene, a anunțat joi, într-o conferință de presă, că România riscă să piardă 7,8 miliarde de euro din PNRR. Drept urmare, Dragoș Pîslaru susține că s-a întâlnit miercuri dimineața cu premierul Ilie Bolojan, căruia i-a transmis că „lucrurile sunt extrem de seriose”. „Discutăm aici de școli, discutăm
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Dragoş Pîslaru, a afirmat că în urma discuţiilor purtate cu Comisia Europeană în legătură cu Planul Naţional de Redresare şi Rezilienţă (PNRR) există o abordare care să permită României să absoarbă toţi banii nerambursabili din PNRR. El a menţionat că în această revizuire a PNRR se va încerca simplificarea ţintelor şi jaloanelor astfel încât să fie scoase jaloanele şi ţintele intermediare şi să fie adus un pachet bun de reforme care pot fi îndeplinite rapid pentru cererea de plată numărul 4.
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Dragoş Pîslaru, a precizat că propunerea de amânare a termenelor pentru realizarea proiectelor prin PNRR nu înseamnă automat şi modificarea de regulament şi a atras atenţia că mai multe segmente de autostradă, între Târgu Mureş-Miercurea Nirajului şi Reghin-Târgu Neamţ nu mai sunt prinse în simularea Comisiei Europene.
Școli, spitale și autostrăzi finanțate prin PNRR, dar care nu vor fi finalizate până în august 2026, ar putea beneficia de o prelungire a finanțării din alte surse europene. Inițiativa aparține eurodeputaților români Victor Negrescu și Siegfried Mureșan și a fost aprobată de comisiile de buget și afaceri economice din Parlamentul European. Propunerea vizează extinderea
Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) își propune o absorbție integrală a fondurilor de coeziune până în 2029, inclusiv prin reformarea mecanismelor financiare, pentru a asigura un flux coerent și predictibil al investițiilor. Este dezideratul trecut la capitolul „Investiții și proiecte europene” din programul de guvernare. În document sunt prevăzute și o serie de reforme
Ministrul Investiţiilor şi Proiectelor Europene, Dragoş Pâslaru, a afirmat că sunt segmente din A7 şi A8, finanţate din PNRR care nu au progres fizic şi despre care e greu de crezut că vor fi finalizate până la sfârşitul lui 2026, dar a adăugat că probleme sunt şi cu investiţii din zona feroviară. Astfel, din cei 2741 de kilometri de infrastructură feroviară care ar urma să fie modernizaţi sau de infrastrutură nouă peste 850 sunt cu semn de întrebare.