003.roAgregator de stiri
ALBA IULIA 14.7° ARAD 16.0° BACAU 15.4° BAIA MARE 15.7° BISTRITA 13.6° BRAILA 17.1° BRASOV 12.5° BUCURESTI 16.6° BUZAU 17.8° CALARASI 17.7° CLUJ-NAPOCA 13.5° CONSTANTA 18.5° CRAIOVA 14.8° TURNU SEVERIN 16.2° FOCSANI 18.9° GALATI 18.5° IASI 15.8° ORADEA 16.8° PITESTI 14.4° PLOIESTI 13.5° RAMNICU VALCEA 14.7° RESITA 13.5° SATU MARE 12.5° SIBIU 14.0° SLATINA 15.7° SUCEAVA 13.7° TARGU JIU 13.1° TARGU MURES 14.1° TIMISOARA 15.7° TULCEA 17.6°
EUR: 5.0573 USD: 4.3312 GBP: 5.8527 CHF: 5.3735
Zelenski a ajuns deja la Washington. Cine sunt cei şapte lideri europeni care îl însoţesc la Casa Albă
De ce Dacia 1310 a fost denumită și „Zâmbetul lui Iliescu”. Povestea ultimului model produs la Mioveni

De ce Dacia 1310 a fost denumită și „Zâmbetul lui Iliescu”. Povestea ultimului model produs la Mioveni

Dacia 1310, ultima versiune din 1999, a primit porecla „Zâmbetul lui Iliescu”. Totul s-a întâmplat acum 25 de ani, în timpul unui protest al muncitorilor de la Mioveni. Istoria poreclei „Zâmbetul lui Iliescu” Ultima versiune a Daciei 1310, lansată în 1999, a devenit cunoscută sub porecla „Zâmbetul lui Iliescu”. Acest model a fost ultimul facelift

Demisie la vârf la Renault Group - Directorul general al Renault și Dacia pleacă cu un ultim mesaj

Demisie la vârf la Renault Group - Directorul general al Renault și Dacia pleacă cu un ultim mesaj

Directorul general al grupului Renault, Luca de Meo, arhitectul unei strategii de redresare care a transformat pierderi de miliarde în profituri record în industria auto, se va retrage pe 15 iulie, după cinci ani, pentru a aborda „noi provocări în afara sectorului auto”, a anunțat Renault.

Motorul hibrid de pe Dacia Bigster ajunge pe două modele Renault, dar cu o modificare. Prețurile în România sunt mai mici decât la Dacia

Motorul hibrid de pe Dacia Bigster ajunge pe două modele Renault, dar cu o modificare. Prețurile în România sunt mai mici decât la Dacia

Dezvoltat în centrul de cercetare & dezvoltare al Horse România, produs în uzina Horse din Valladolid, motorul hibrid 1.8 Hybrid introdus încă de anul trecut pe cel mai mare SUV al Dacia a fost lansat

DACIA, lovită chiar din interiorul Renault! Un model al francezilor a depăşit-o în topul celor mai vândute maşini din Europa

DACIA, lovită chiar din interiorul Renault! Un model al francezilor a depăşit-o în topul celor mai vândute maşini din Europa

Renault domină topul vânzărilor din Europa, dar nu cu un model Dacia. Pentru prima dată în acest an, Dacia Sandero a fost detronată de un alt model al francezilor. În acest an, topul vânzărilor a

Renault recheamă peste 155.000 de modele hibride pentru probleme la cutia de viteze. Este vizat și un model Dacia

Renault recheamă peste 155.000 de modele hibride pentru probleme la cutia de viteze. Este vizat și un model Dacia

Constructorul francez Renault a decis rechemarea în service a modelelor Clio 5, Captur 2, Arkana, Mégane 4 și un model Dacia Jogger pentru o defecțiune care ar putea cauza supraîncălzirea sau funcționarea defectuoasă a cutiei de viteze.

FOTO SPION Primele imagini cu viitorul Renault Boreal, o Dacia Bigster mascată

FOTO SPION Primele imagini cu viitorul Renault Boreal, o Dacia Bigster mascată

Renault va lansa la finalul acestui an un nou model în gama sa internațională, numit Boreal. Numele a fost deja dezvăluit, dar designul este ținut deocamdată secret, mașina aflându-se în perioada testelor dinaintea lansării, acoperită

Noul șef Renault vorbește despre viitorul Dacia. Ce rol va avea brandul românesc în viitor

Noul șef Renault vorbește despre viitorul Dacia. Ce rol va avea brandul românesc în viitor

Noul director executiv al grupului Renault, François Provost, a atras atenția echipei din România a companiei franceze să fie prudentă și concentrată în ceea ce privește competitivitatea.

Roboții preiau controlul la Dacia Mioveni. Compensații de până la 230.000 lei pentru angajații care pleacă voluntar

Roboții preiau controlul la Dacia Mioveni. Compensații de până la 230.000 lei pentru angajații care pleacă voluntar

Fabrica Dacia din Mioveni, parte a grupului Renault România, intră într-o nouă etapă a modernizării, marcată de o extindere masivă a automatizării și robotizării liniilor de producție. În acest context, compania lansează un program amplu de plecări voluntare, oferind angajaților sume considerabile dacă aleg să părăsească uzina până la 1 iulie 2025. Compensații în funcție