Zelenski gata să discute cu Putin „chestiuni teritoriale”
Președintele Ucrainei, Volodimir Zelenski, a precizat...
Președintele Ucrainei, Volodimir Zelenski, a precizat...
Warner Bros. Discovery a anunţat denumirile oficiale şi echipele de conducere pentru cele două entităţi care vor rezulta în urma divizării planificate pentru mijlocul anului 2026. Astfel, divizia de streaming şi producţie cinematografică va purta numele ”Warner Bros.”, iar segmentul de reţele globale va deveni ”Discovery Global”, relatează CNBC.
Baschetbalistul Luka Doncic s-a oferit să acopere integral costurile estimate pentru restaurarea unei picturi murale cu Kobe şi Gigi Bryant care a fost vandalizată în centrul oraşului Los Angeles, relatează The Guardian.
Televiziunile din portofoliul Warner Bros. Discovery aduc noutăţi în august.
Pentru a treia oară consecutiv, Warner Bros. face afaceri înspăimântătoare la box office datorită filmului Final Destination Bloodlines de la New Line, scrie The Hollywood Reporter. Filmul horror-thriller supranatural s-a clasat în fruntea clasamentului de vineri cu 20,8 milioane de dolari din 3.523 de cinematografe, inclusiv 5,5 milioane de dolari în avanpremierele de joi, pentru
Warner Bros. Discovery, confruntată cu declinul activităţii sale globale, a declarat luni că intenţionează să împartă compania în două entităţi cotate la bursă, una dedicată streaming-ului şi producţiei de conţinut şi una dedicată televiziunii tradiţionale, informează Variety.
Compania Warner Bros Discovery a anunţat că își separă activitatea în două companii distincte, fiecare listată la bursă. Una va gestiona platformele de streaming și studiourile de producție (ex: HBO, HBO Max, Warner Bros Pictures, DC Studios). Cealaltă va administra rețelele tradiționale de televiziune, precum CNN și Discovery.
Directorii de la WBD estimează că divizarea va fi finalizată până la mijlocul anului 2026.
În România, transmisiunile Roland-Garros continuă pe canalele Eurosport şi pe platforma Max.
GXTrust lansează o nouă gamă de produse de gaming inspirate de Superman, realizată în parteneriat cu Warner Bros. Discovery Global Consumer Products (WBDGCP).